Marketing Online

Ce intelegem prin Marketing Online?

Marketingul online se referă la un set de instrumente și metodologii utilizate pentru promovarea produselor și serviciilor prin intermediul internetului. Marketingul online include o gamă mai largă de elemente de marketing decât cel traditional datorita canalelor suplimentare și mecanismelor de marketing disponibile pe Internet.

Spectrul larg al marketingului online variază în funcție de cerințele clientului si de specificul afacerii. Marketingul online combină instrumente creative și tehnice ale Internetului, precum design, dezvoltare, vânzări și publicitate.

Marketingul online are mai multe avantaje, printre care:

  • Costuri reduse: mesajul poate ajunge la un numar mare de destinatari, avand un cost mult mai mic decat prin metodele traditionale
  • Adresabilitate: prin marketing online, publicul poate fi targetat in functie de numerosi factori, astfel incat eficienta unei campanii este crescuta
  • Flexibilitate și confort: nefiind o metoda agresiva, clientii pot achiziționa produsele și serviciile promovate in timpul lor liber, fara a fi constransi de anumiti factori
  • Analiza si control: prin marketing online se pot genera statistici detaliate despre evolutia unei campanii, controlul asupra acesteia fiind deplin, fara a genera un cost suplimentar
  • Diversitate: exista o multitudine de optiuni ce pot fi folosite in marketing online, astfel incat orice afacere/produs poate fi eficient promovat

Marketingul online este intr-o continua crestere, in principal datorita rezultatelor excelente  pe care le ofera la un cost mai mic decat marketingul traditional.

Ce servicii oferim?

SEO este prescurtarea de la “Search Engine Optimization” si reprezinta o metodologie de strategii, tehnici si tactici folosite pentru a crește numarul de vizitatori pe un site web prin obținerea unei pozitii mai bune in pagina cu rezultatele căutării a unui motor de căutare – inclusiv Google, Bing, Yahoo si alte motoare de căutare .

Reprezinta un tip de marketing online in care o companie plateste o taxa de fiecare dată când pe unul dintre anunțurile lor se face clic. In esenta, este un mod de a aduce vizite pe un site, mai rapid decat încercarea de a “câștiga” aceste vizite organic. Este o metoda foarte eficienta, deoarece se plateste doar pentru traficul real generat de anunturile postate.

Este o metoda extrem de avantajoasa, din punct de vedere al costurilor, prin care se transmit anunțuri, oferte, stiri sau orice alt continut la un grup de persoane, potentiali clienti sau clienti existenti. Email marketing-ul este, de asemenea, o metoda excelenta pentru a consolida legatura cu partenerii de afaceri si pentru a cladi imaginea unei companii.

Social Media Marketing reprezinta tehnica de a obtine trafic pe un site sau de a promova un produs prin intermediul retelelor de social media. Cheia acestui tip de marketing este crearea un continut interesant, care sa atraga clientii. Daca este implementata corect, aceasta metoda poate aduce un succes remarcabil pentru afacerea ta.

Cat costa?

SEO

SEO reprezinta optimizarea pentru o mai buna pozitionare in rezultatele returnate de motoarele de cautare. Acest proces incepe prin optimizarea paginilor web ale site-ului companiei in vederea unei indexari cat mai bune, dar si a unei experiente a utilizatorului imbunatatita. Urmeaza publicarea periodica de continut de calitate, relevant cautarilor efectuate de catre utilizatori si castigarea de anvergura in fata motoarelor de cautare. Totodata se demareaza si procesul de castigare de backlinkuri de calitate care ofera credibilitate site-ului.

Toate acestea, impreuna cu multe alte tehnici studiate de specialistii nostri, iti pot aduce o pozitionare cat mai buna in fata utilizatorilor care efectueaza cautari legate de domeniul tau de activitate. Ne specializam in mod constant pentru a ne asigura ca suntem la curent cu ultimele modificari ale algoritmilor motoarelor de cautare. In plus, oferim servicii, dar si consultanta in vederea integrarii practicilor SEO cu alte componente ale marketingului online precum Email Marketing, Social Media Marketing sau Pay-Per-Click Marketing.

Basic

  • Analiză concurență
  • Research 5 cuvinte cheie
  • Plan de optimizare
  • Analiză trafic din Google Analytics
  • Optimizare structură URL
  • Optimizare meta-taguri
  • Creare și configurare fișier robots.txt
  • Implementare Google Analytics
  • Verificare site în Google, Yahoo & Bing Webmaster
  • Înscriere în motoare de căutare
  • Înscriere în 20 directoare
  • Link building – 5 linkuri
  • Creare conturi în rețele sociale
  • Creare 2 posturi în rețele sociale

Premium

  • Analiză concurență
  • Research 10 cuvinte cheie
  • Plan de optimizare
  • Analiză trafic din Google Analytics
  • Optimizare structură URL
  • Optimizare meta-taguri
  • Creare și configurare fișier robots.txt
  • Implementare Google Analytics
  • Verificare site în Google, Yahoo & Bing Webmaster
  • Înscriere în motoare de căutare
  • Înscriere în 30 directoare
  • Link building – 10 linkuri
  • Creare conturi în rețele sociale
  • Creare 5 posturi în rețele sociale
  • Optimizare imagini
  • Optimizare/adăugare tag-uri H1, H2 etc.
  • Creare și înregistrare sitemap.xml
  • Monitorizare viteză pagini
  • Creare de articole – 1 articol
  • Creare comunicate de presă – 1 comunicat
  • Distribuire comunicate de presă

Platinum

  • Analiză concurență
  • Research 15 cuvinte cheie
  • Plan de optimizare
  • Analiză trafic din Google Analytics
  • Optimizare structură URL
  • Optimizare meta-taguri
  • Creare și configurare fișier robots.txt
  • Implementare Google Analytics
  • Verificare site în Google, Yahoo & Bing Webmaster
  • Înscriere în motoare de căutare
  • Înscriere în 40 directoare
  • Link building – 20 linkuri
  • Creare conturi în rețele sociale
  • Creare 10 posturi în rețele sociale
  • Optimizare imagini
  • Optimizare/adăugare tag-uri H1, H2 etc.
  • Creare și înregistrare sitemap.xml
  • Monitorizare viteză pagini
  • Creare de articole
  • Creare comunicate de presă – 2 articole
  • Distribuire comunicate de presă – 2 comunicate
  • Optimizare conținut
  • Creare sitemap HTML
  • Management pagini 301/404

Pay-Per-Click Marketing

Prin Pay-Per-Click Marketing profitam de avantajele posibilitatii de a afisa anunturile dorite pentru un cost de dinainte stabilit, ca rezultate la niste cautari anume si de a beneficia de o pozitionare mult mai buna decat cea oferita de rezultatele organice. Practic, aceasta este scurtatura de a aduce rapid, in mod targetat vizitatori pe site, cu un anumit cost.

Specialistii nostri fac un research complet in vederea obtinerii unei liste de cuvinte cheie eficiente care aduc un plus de valoare campaniei tale. Impreuna cu tine gandim anunturi care sa iti reprezinte compania si produsele sau serviciile si iti oferim consultanta in optimizarea landing page-ului pentru imbunatatirea ratei de conversie.

In plus, iti monitorizam campania de cate ori vrei tu pe luna. Spre deosebire de concurentii nostri, bugetul alocat campaniei nu influenteaza in niciun fel pretul analizei acesteia. Bineinteles, te sfatuim care este cea mai buna varianta pentru campania ta, dar alegerea este in mainile tale!

Basic

  • Supraveghere și optimizare continuă a campaniei
  • Research cuvinte cheie
  • Creare alternative la cuvintele cheie
  • Sugestie buget și prețuri inițiale
  • Creare tipuri de anunțuri publicitare
  • Editare zone geografice și orar de afișare anunțuri
  • Blocare cuvinte cheie nedorite
  • Adăugare extensii la anunțuri
  • Acces non-stop online la campanie
  • Conectare cont AdWords cu contul de Analytics
  • Consiliere personalizată privind optimizarea landing-page-urilor

Premium

  • Supraveghere și optimizare continuă a campaniei
  • Research cuvinte cheie
  • Creare alternative la cuvintele cheie
  • Sugestie buget și prețuri inițiale
  • Creare tipuri de anunțuri publicitare
  • Editare zone geografice și orar de afișare anunțuri
  • Blocare cuvinte cheie nedorite
  • Adăugare extensii la anunțuri
  • Acces non-stop online la campanie
  • Conectare cont AdWords cu contul de Analytics
  • Consiliere personalizată privind optimizarea landing-page-urilor
  • Supravegherea concurenței
  • Implementare automatizare preț
  • Analiză site pentru îmbunătățirea ratei de conversie
  • Aplicarea codurilor de conversie
  • Creare bannere pentru Display
  • Implementare Remarketing

*Numarul analizelor per campanie este la alegerea clientului.

Email Marketing

Email Marketingul este reprezentat prin binecunoscutul newsletter pe care il primim cu totii de la diverse companii. Aceasta este o modalitate eficienta, dar ieftina de a ajunge la clientii interesati de produsele sau serviciile oferite de compania ta.

BILU iti pune la dispozitie cunostintele noastre si te ajuta la dezvoltarea unei strategii eficace de creare, crestere si mentinere a unei baze de date de emailuri. Concepem campanii modelate pe domeniul de activitate al companiei tale si pe mesajul pe care doresti sa il transmiti si iti monitorizam atent intregul proces. Facem teste A/B pentru a alege varianta cea mai profitabila din punctul de vedere al subiectului, continutului, dar si al landing page-ului si optimizam de fiecare data cand este nevoia.

Mai jos ai o grila de preturi in functie de numarul de abonati si de numarul de campanii trimise in decursul unei luni, iar pentru servicii suplimentare precum implementarea in site-ul tau a formularelor de colectare a adreselor de email sau configurarea si designul emailurilor automate contacteaza-ne!

Hai sa discutam!

Social Media

Marketingul prin Social Media are ca activitate principala crearea de continut care atrage atentia si incurajeaza cititorii sa il distribuie pe retelele de socializare. Mesajele astfel transmise sunt percepute de cei care le citesc pe retelele sociale ca provenind din surse de incredere, astfel transformand tipul de recunoastere in mediul online in una castigata, nu cumparata.

BILU va ofera servicii de Social Media Marketing personalizate pe domeniul de activitate al clientului, concepute in concordanta cu modul de interactiune de pe fiecare canal social media targetat. Impreuna cu clientul stabilim tipul de abordare in functie de obiectul campaniei, retelele de socializare care urmeaza a fi exploatate si gradul de exploatare al fiecareia. Apoi, pe durata campaniei, analizam datele rezultate si intocmim rapoarte concludente care ne permit ajustarea campaniei in functie de rezultate in vederea optimizarii ratei de conversie.

Spre deosebire de altii, noi ne petrecem timpul pe Facebook cu un scop!

Ti-am trezit interesul?

Hai sa discutam!